perjantai 22. huhtikuuta 2016

Minulle jokainen päivä on All inclusive kirjailijaristeily

Innostunut ihminen soitti ja kertoi olleensa kirjailijaristeilyllä. Oli ollut mahtavan mielenkiintoista.  Lähde sinäkin joskus kirjailijaristeilylle, hän riemuitsi.

On ihanaa, kun ihmiset ovat innostuneita kirjailijaristeilyistä ja kirjailijoiden esitelmien kuuntelemisesta, mutta minä en kuule lähde kirjailijaristeilylle, paitsi jos minulle maksetaan siitä.

No juu, tajuan, minulla on asenneongelma. Minun varmaan kuuluisi ihan vaan mielenkiinnosta haluta lähteä kirjailijaristeilylle, mutta suoraan sanoen, vaikea keksiä vastenmielisempää tapaa viettää aikaa, kuin juomalla ruotsinlaivalla drinkkejä, mättämällä meri-illallista ja kuuntelemalla kirjailijoita kertomassa miten heidän kirjansa ovat syntyneet. Voin olla kiinnostunut ihmisten kirjoittamista romaaneista, mutta en ole tätä nykyä kauhean kiinnostunut siitä kuinka ne syntyvät. Paitsi tietenkin omien romaanieni syntymisestä olen aina valmis kertomaan.

Minähän siis tunnustin jo, että minulla on asenneongelma.

Share/Bookmark

6 kommenttia:

  1. Dear Kirsti! Onneksi sinulla on tämä Häiriöklinikka missä voit päästää negatiivisetkin tunteet pintaan. Ajoittaisista siilin piikeistä huolimatta sinusta pidetään, tai ehkä juuri siksi:) Mukavaa viikonloppua, Alina

    VastaaPoista
  2. Heh, no kiva. Ja anteeksi taas.

    VastaaPoista
  3. Kun ajatus kirjamessuista (joista pääsee poistumaan oven avaamalla) jäätää, niin ajatus kirjailijaristeilyistä...pako vain laidan yli.
    Ymmärrän.

    VastaaPoista
  4. Sori, nauratti mielikuva meri-illallisen mättämisestä ja drinkkien kittaamisesta :D Onneks se ei vissiin ollut pakollista. Mieti näitä monien työpaikkojen pakollisia koulutus- ja seminaaripäiviä, joista useimmat on aivan tuikiturhia.

    Piristystä kevääseen, Maikki

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin just. Kun luulin, että kirjailijana voisin välttää kaiken tuon. Ja sitten joku vielä olettaa, että tuollaisen touhun pitäisi olla unelmien täyttymys.

      Poista

Kerro mitä mielessä!