keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Tuhon tie kohti Turun kirjamessuja

Ehkä unohdan hetkeksi surutyön ja provoilun joita kumpaakin olen harrastanut blogissa viime kuukausien aikana ja siirryn hetkeksi aggressiiviseen markkinointiin. Minähän olen kuitenkin kirjailija herra nähköön ja Turun kirjamässyt lähestyvät.

Koska en osaa järkevästi organisoida mitään, en edes omaa elämääni, tai en sitä varsinkaan, olen läsnä messuilla kolmena päivänä ja tästä linkistä pääsee näkemään missä milloin ja millaisissa merkeissä.

Julkisuudenkipeydelläni ei ole mittaa eikä määrää, sen näkee siitä, että olen lupautunut puhumaan Siioninvirsiseuroihinkin. Minä joka en ole koskaan käynyt herännäisten seuroissa, vaikka muuten olen ollut vaikka minkälaisessa seurassa.

Ei ole aavistustakaan, että mistä siellä puhuisin. Kuuntelin kesällä seurapuheita radiosta, körteillähän oli kesäjuhlansa Vantaalla.

Arpapelistä löytyisi teemoja, mutta seuroissa ei vissiin ole tarkoitus provosoida joten pitäisi keksiä jokin ovelampi tulokulma asiaan. Valitettavasti nämä strategiset suunnitelmani yleensä kariutuvat siihen, että lopulta eksyn kuitenkin olemaan taas oma itseni. Ja sehän on tuhon tie tässä nykymaailmassa.


Share/Bookmark

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mitä mielessä!