perjantai 1. maaliskuuta 2013

Nyt iski Lukuvarkaus!

Majavakevät on Lukuvarkaus-ehdokkaana. Varsinaissuomalaisia on ehdolla peräti kolme, Magdalena Hai, Roope Lipasti ja minä. Eli merkitseekö tämä nuorisokirjallisuuden painopisteen siirtymistä Turun suuntaan? Lukuvarkaus on jännittävä palkinto, koska siinä lapset päättävät. Olen ällistynyt siitä millaisessa nosteessa ns. kirjallinen urani on ollut viimeisen vuoden aikana. Hyvä että tulee vasta nyt, kehittymättömämpi minä olisi voinut innostua ja siitä olisi voinut tulla rumaa jälkeä. Nyt minä täällä vain meditoin kaikessa rauhassa.

Share/Bookmark

8 kommenttia:

  1. Joo.. Mäkin olen ihan että mitäs näistä... Enkä ole. Olen että jjjJJJJJJEEEEeee! \o/

    Vaikka uskon vakaasti, että Majavakevät vie voiton. :)

    VastaaPoista
  2. Mikään ei menesty niin kuin menestys! Lycka till!

    VastaaPoista
  3. Onneksi olkoon!
    Kun kirjani Kyynäärän mittainen tyttö oli LukuVarkaus-ehdokkaana, sitä katosi 5 kpl Helsingin kirjastoista, viideosa kaikista. Olikohan tuon palkinnon nimi inspiroinut? :)

    VastaaPoista

Kerro mitä mielessä!