maanantai 24. syyskuuta 2012

Kirjamessut, massut, mussut



Turun kirjamessut häämöttävät jo horistontissa. Jokin jänne on sisältäni katkennut, eikä minua ahdista yhtään. Tulkaa vaikka heittelemään mätiä kanamunia päälleni, ei haittaa. Joku Kariston tähti peruutti osallistumisensa ja perjantaina 5.10 Fiorelavalle  klo 11-11.30 nousenkin minä loistavien kollegojeni Anu Holopaisen ja Päivi Lukkarilan kanssa. Olen siellä siis ikään kuin rikkana rokassa. Ihan sama oikeastaan, koska olin muutenkin vastoin tapojani menossa messuille jo perjantaina, koska aion myydä sarjakuvakirjaani siellä.

LAUANTAINA 6.10. klo 11.30 Vinski -lasten ja nuorten lavalla (Auditorio 2) olen luontoseminaarissa syvällisen luontosuhteen omaavien Sari Peltoniemen, Hannu Hirvosen ja Kirsti Kurosen kanssa.

Tajusin ihan yhtäkkiä, että vaikka olen kirjoittanut hurmaavan majavakirjan, luontosuhteeni on lattea, mutta näillä eväillä mennään.

Aion myydä messuilla sarjakuvakirjaani. Pitäisi ehtiä/motivoitua tekemään mainos ja hankkia pohjakassa. Hei tuostahan voisikin masinoida äänestyksen. Mutta mikä olisi hyvä, motivoiva palkinto. hmm. 



Share/Bookmark

4 kommenttia:

  1. Kiitos "tähti" -nimityksestä. Vaalin tätä hetkeä!
    Peruutin, kun on luut poikki vasemmalta ja oikealta. Vrt. postaukseni blogiisi aiemmin. Odottelen täällä, että pääsisin tohtorille kasaan naulattavaksi.

    VastaaPoista
  2. Auts! Kuulostaapa kivuliaalta:-(
    Paranemisia!

    VastaaPoista
  3. Elämä on, kommentoi kirjoittajakumppanini Terhi tätä tilannetta. Paikalleen sanottu.

    VastaaPoista
  4. Olet saanut väärää tietoa. Ei minulla ole syvällistä luontosuhdetta. En voi edes mennä luontoon muuten kuin reunalle, koska en pärjää siellä peremmällä.

    Mutta mehän ollaan luontoa itsekin, faunaa parhaasta päästä.

    Sari

    VastaaPoista

Kerro mitä mielessä!