keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Sanat eivat riita

Terveisia ihanasta Arkangelista. Kirjoitan tata nettikahvilassa, joten en voi ladata kuvia, eika minulle tainnut tulla kylla piuhaakaan mukaan. Vaatetta on naparetkea varten, mutta vahemmallakin olisi parjannut. Henkisesti tama on jonkinlaista valoisaa myllakkaa, huomaan etta valilla jaksan hopottaa kilpaa muiden kanssa, valilla uuvahdan ja kaperryn paivakirjani ymparille. Kirjoitan sinne muistiin sanoja, lauseita joista tuntuu, etta niihin voi liittya jotain tarkeaa. Olen jo nyt kuullut kuohuttavia asioita. Harmi etten osaa venajaa.

Niin, minulla on myos sopoja pienia uutisia, joita en saa viela kertoa. Hahhaa, kerrankin minulla on salaisuuksia. Ei ole kysymys isosta asiasta, minusta ei ole tulossa rikas. Kirjani ei ole lahdossa maailmaa valloittamaan, mutta jotain pienta kirjoihin liittyvaa kivaa kuitenkin. En saa viela kertoa.

Olen syonyt taalla tattaria ja kalaa. Paistettua pallasta. Hyvaa.

Share/Bookmark

7 kommenttia:

  1. Jännittävää lukea viesti arkangelista asti.

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä! Ja kiinnostavaa kuulla myöhemmin matkakokemuksia. Hyvää matkanjatkoa sinne...

    VastaaPoista
  3. Hienoa, olet siis päässyt onnelisesti perille ja nyt pidät hulluja jännityksessä ;))

    VastaaPoista
  4. Kiva lukea kuulumisia matkasi päältä, tuskin maltan odottaa että näkee sieltä kuviakin :)

    Ääh, mikäsesalaisuuson??! >_<

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. Jännitys tiivistyy ja sitä lisää vielä Anna Amnellin poistettu teksti.

    VastaaPoista
  7. Taalla se vain aurinko paistaa. Kohta menen lastenkirjastoon esiintymaan. Minulla on varmasti maailman sopoin tulkki.

    VastaaPoista

Kerro mitä mielessä!