perjantai 10. heinäkuuta 2009

Pää tyhjänä Jämsässä

Olen Jämsässä ja juon Huttusta. Kesäiset laskettelurinteet avautuvat ympärilläni turistin sielunmaisemaa symboloiden. Jaa, mutta minähän olen itse nyt turisti. On vaikea keskittyä kun huonekaveri sanelee, että mitä minun pitäisi kirjoittaa. En ole koskaan ennen ollut Jämsässä. Olin tyhmä kun en ostanut Turusta elintarvikkeita, koska paikallinen "Himos-kauppa" muistuttaa neuvostoajan markettia, yhtä tyhjä. Jos ruokavalioon kuuluu jotain muuta kuin kalja ja makkara, niin täältä sitä ei löydy. Onneksi tajusin sentään ottaa murukahvia mukaan. Minulla ei varsinaisesti ole mitään asiaa, pääni on yhtä tyhjä kuin Himos-kaupan hyllyt.

Share/Bookmark

8 kommenttia:

  1. luulisi että hauskasta huonetoverista on sen verran iloa ettei tarvitse vain tuijotella ikkunoista laskettelurinteitä. Keskustellaanko vielä muuten kuin blogin välityksellä?

    VastaaPoista
  2. Keskustellaanko vielä muuten kuin blogin välityksellä? No jos on ihan pakko.

    VastaaPoista
  3. Kirsti; ihmettelenpä suuresti, miten ihmeessä olet sinne joutunut ja mitä kummaa siellä teet!

    Kaupan valikomasta päätellen siellä yhä luotetaan yhtenäisen Suomen kansan olemassa oloon.

    Mutta kesäistä viikonloppua kuitenkin!

    VastaaPoista
  4. Taidan tunnistaa tuon tunteen, olen itse viettänyt kerran viikon tuijotellen tyhjiä Vuokatin rinteitä. Mutta NIIN tyhjäksi paikaksi en Jämsää usko, etteikö sieltä yhtä kunnon elintarvikekauppaa löydy,laajentakaa nyt hiukan reviiriä! :)

    VastaaPoista
  5. Arja, kyllä ihmettelen minäkin! Mutta ilmoissa ei ole moittimista.

    Hei Riitta, joo Jämsässä on kyllä elintarvikekauppoja, mutta me ollaan täällä Himoksessa.

    VastaaPoista
  6. En enää tohdi sanoa tähän mitään, mutta onnittelen teräsnaisen tittelistä. Huomasinkin sen ja luin. Sitten unohdin missä se oli, niin että melkein hävettää kun en voinut lähettää sinulle viestiä. Mutta siitä kohentuneena lisään itseni uutteraksi lukijaksesi.

    VastaaPoista
  7. Villiviini:-)
    Ja tervetuloa lukijaksi!

    VastaaPoista
  8. Heh, tuossa Himos-kaupassa olen tainnut itsekin käydä. Muistaakseni sieltä sai myös jäätelöä :)

    VastaaPoista

Kerro mitä mielessä!