tiistai 1. lokakuuta 2013

Näin mua viedään koulusta kouluun

Pitäisi lähteä koulukeikalle kertomaan Reetta ja linnanvangit kirjasta, mutta mikä neuvoksi, kun kirja on hukassa. "No kerro opettajalle, kai sillä on kirja, jota voi lainata sulle", tällaisen neuvon sain.

Mutta kun on sellainen koulutausta kuin minulla, niin viimeinen asia minkä tahdon tehdä on opettajalle tunnustaminen. En halua taas joutua mustalle listalle, kuten kansakouluvuosina aina olin juurikin sen vuoksi, että minulla oli aina väärät kirjat mukana ja joskus unohdin koko koululaukun kotiin.

Nykyään opettajat ovat kilttejä kaveri valisti, mutta ovatko varmasti. Onneksi minulla on tunnollinen yhteistyökumppani, hän lupasi ottaa kirjan mukaan. Saa nähdä mitä tästäkin päivästä tulee. Kohta mennään. 

Share/Bookmark

2 kommenttia:

  1. Luin Reetan linnaseikkailun vastikään ja tykkäsin. Lieneekö mummoikäisille tyypillistä, että kirjaston lastenkirjaosasto alkaa viehättää uudelleen.
    Kaivatuista blogissani erillinen juttu.

    VastaaPoista
  2. En tiedä onko tyypillistä, mutta olen kyllä aina tilaisuuden tullen suositellut aikuisille lastenkirjojen lukemista. Kiitos oikein kovasti palautteesta.

    VastaaPoista

Kerro mitä mielessä!