torstai 8. syyskuuta 2011

Koulumaailmaan

Keväällä sovittiin, että syksyllä menen pitämään pari Hirmuisempi vankila- kirjoittajapajaa kouluun, ja kuten aina keväällä, minä tuudittauduin siihen ajatukseen, ettei syksyä enää milloinkaan tule, eikä minun koskaan tarvitse lunastaa tätä lupaustani. Mutta tämän päivän kohdalla kalenterissa lukee Haarla ja se tarkoittaa, että kaikki muu on nyt jätettävä hetkeksi sikseen ja ampaistava kouluun leikkimään kivaa satutätiä. Katsotaan syntyykö runoja ja tarinoita, vai kiipeilevätkö lapset vain ikkunaverhoissa ja ruttaavat märistä käsipyyhepapereista tolloja joilla heittelevät minua.


Share/Bookmark

5 kommenttia:

  1. Olet ihailtavan rohkea! :) Mä uskallan suostua vain aikuisten- tai etäopettajaksi. Laita kuitenkin varuiksi haarniska ylle...

    VastaaPoista
  2. Oi roolien moninaisuutta. Leppoisaa satutäteilyä!

    VastaaPoista
  3. Epäilen vähän, että hyvin meni ja sinulla oli mukiinmenevä päivä. Siis toivon kovasti että satutäteily meni nappiin.

    VastaaPoista
  4. Joo kiitos kaikille myötäelämisestä, oli kivaa, mutta ihmeen rättipoikki olen. Vai johtuuko jostain flunssasta joka on tunkemassa päälle.

    VastaaPoista

Kerro mitä mielessä!