keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Graafikkokoulussa

Tällä postauksella ei ole muuta substanssia, mutta olen niin innoissani, kun olen oppinut piirtämään Illustratorilla. Uuden taidon oppiminen sähköistää velton kroppani hetkeksi ja tekee mieli hihkua ja huutaa. Koska olen ollut niin hidas oppimaan, minulla on näitä riemun hetkiä ollut elämässä harvakseltaan. Ne jotka tuntevat Illustratorin saattavat tietää, että sen käyttäminen edellyttää poisoppimista kaikesta mikä ennestään on liittynyt piirtämiseen. Kuva syntyy ympyrän kaarista ja suorista. Ihminen se vain piirtelee kaaria ja ajattelee eri kokoisten ympyröitten tangentteja. Minuahan alkaa jo huimata, kun vain ajattelenkin sanaa tangentti. Mutta niin sitä vain saatiin seepra aikaiseksi.

Share/Bookmark

5 kommenttia:

  1. Hieno piirros! Minäkin olen käyttänyt hiukan Illustratoria ja tykkään siitä, mutta osaan sitä vain päällisin puolin. Paremmin tunnen Indesignia ja Photoshopia. Olen kuullut sanottavan, että Illustrator on Adoben kruununjalokivi.

    VastaaPoista

Kerro mitä mielessä!